Cea mai bună mașină electrică NU ESTE Tesla
Autor: Oana Pavelescu
Data actualizării:
Data publicării:
În ciuda faptului că a ajuns încet la revoluția electromobilității, sedanul complet electric de lux al producătorului de automobile german Mercedes-Benz, EQS, a fost clasificat de revista auto germană Auto Motor und Sport, drept „cea mai bună mașină electrică din lume”.

Așteptatul Mercedes-Benz EQS a fost dezvăluit lumii la mijlocul lunii aprilie, livrările către clienții din Europa începând în august și este chiar așteptat să ajungă și în Australia până la sfârșitul anului sau la începutul anului 2022.

EQS este modelul electric de vârf al companiei-mamă Mercedes-Benz, Daimler, iar Mercedes a oferit revistei Auto Motor und Sport un EQS pentru revizuire la sfârșitul lunii iunie.

„Inginerii au dat totul pentru ca mașina să fie cât mai confortabilă, economică și eficientă”, scrie revista. „Înseamnă asta că Tesla este bătută? Răspuns simplu este: da. Aceasta este exact direcția în care trebuie să meargă electro-mobilitatea”.

EQS este un vehicul elegant și arată ca și cum ar fi luat unele dintre elementele de design de la Tesla Model S, cu designul creat special pentru ca rezistența la vânt să fie cât mai redusă.

Interiorul modelului EQS este o deviere radicală de la standardele Mercedes-Benz, adoptând un „hiper ecran” împreună așteptatul interior de lux.

Koenigsegg experimentează combustibilul vulcanic

Nu doar Alexander Bloch de la Auto Motor und Sport a fost singurul care s-a arătat interesat de Mercedes-Benz EQS. 

Analiștii de la banca elvețiană UBS condusă de Patrick Hummel au publicat o notă cam în același timp în care Auto Motor und Sport își publica revizuirea, în care au ajuns la concluzia că EQS bate modelul Tesla S în ceea ce privește autonomia și eficiența.

Potrivit UBS, EQS se mândrește cu un consum mediu de 15,8kWh la 100 de kilometri la viteza autostrăzii germane - în jur de 130 km / h - despre care UBS spune că evidențiază „aerodinamica puternică și eficiența trenului de propulsie”.

Și, în timp ce „EQS nu atinge accelerația și viteza maximă a Tesla, gama și experiența de lux generală fac din mașină un competitor foarte puternic pentru modelul S”, concluzionează analiștii.

În ceea ce privește puterea de încărcare, Bloch a alimentat mașina la o stație de încărcare de mare viteză Ionity și a putut adăuga o autonomie de 300 de kilometri în aproximativ 15 minute, la o putere medie de încărcare de 163kW.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România a importat mai multe gaze naturale

În orice caz, așa reiese din datele statistice oficiale. 

În Japonia, AI prezice ce angajați vor demisiona

Companiile japoneze se străduiesc să-și protejeze...

FMI cere Germaniei să cheltuiască mai mult

În schimb, Franța și Italia au fost îndemnate să fie mai...

Bitcoin a efectuat a patra sa înjumătățire

Bitcoin și-a finalizat vineri "înjumătățirea", un...

Ştirile dimineţii. Veşti bune pentru români

Ştirile dimineţii, 20 aprilie 2024. 

Oficialii Nissan, pesimişti cu privire la profitul anual

Nissan a înrăutăţit estimările anuale de profit.

Tesla recheamă mii de modele Cybertruck în service

Cunoscutul producător de mașini electrice, deținut de...

Benzină și motorină. Guvernul ungar vrea să umble la prețuri

Subiectul figurează pe agenda de săptămâna viitoare a...


pixel