Ferrari continuă hibridizarea. Ce autonomie electrică are SF 90 Stradale
Autor: Ciprian Dumitrache
Data actualizării:
Data publicării:
În prezent, Ferrari şi rivalii săi se străduiesc să pună la punct strategii de electrificare a automobilelor lor fără a pierde din performanţele care susţin preţul foarte mare la care se vând aceste supercaruri.
În prezent, Ferrari şi rivalii săi se străduiesc să pună la punct strategii de electrificare a automobilelor lor fără a pierde din performanţele care susţin preţul foarte mare la care se vând aceste supercaruri.
Constructorul italian de automobile sport Ferrari a dezvăluit joi un nou hibrid plug-in, pentru a-şi creşte oferta de vehicule curate şi a răspunde la modificarea gusturilor pe piaţa exclusivistă a automobile sportive ultra performante

Noul 296 GTB vine după ce în 2019 Ferrari a lansat SF 90 Stradale, primul său hibrid, urmat în 2020 de SF90 Spider. În schimb, în ceea ce priveşte automobilele complet electrice, Ferrari a promis că primul său model va fi lansat abia în 2025.

În prezent, Ferrari şi rivalii săi se străduiesc să pună la punct strategii de electrificare a automobilelor lor fără a pierde din performanţele care susţin preţul foarte mare la care se vând aceste supercaruri.

Citește și: Microsoft și-a prezentat noul sistem de operare Windows 11

A mai căzut o redută. Ferrari va lansa prima mașină electrică

Constructorul german Porsche, parte a grupului Volkswagen, oferă deja un vehicul complet electric, modelul Taycan, însă Ferrari este în faţa principalului rival Lamborghini, de asemenea parte a grupului Volkswagen, al cărui prim model electric va apărea abia în a doua jumătate a acestui deceniu.

Pentru a avea succes în noua eră a electrificării, Ferrari a decis la începutul acestei luni să îl numească în postul de director general pe veteranul din industria tehnologiei Benedetto Vigna, care în ultimii 26 de ani a lucrat la producătorul de cipuri STMicroelectronics, inclusiv în postul de director general.

Noul 296 GTB este un automobil sport dotat cu un motor de şase cilindri în V, care cuplat cu un motor electric de 122 de KW, poate produce 830 de cai putere, o putere impresionantă pentru noul model sport cu două locuri. Acesta este primul Ferrari road car echipat cu un motor V6 în condiţiile în care în mod normal automobilele Ferrari sunt echipate cu motoare V8 sau motoare V12, mai puternice dar şi mai poluante.

Modelul 296 GTB este primul dintre cele trei noi autoturisme promise de Ferrari pentru acest an. El vine după 812 Competizione şi 812 Cometizione A, două ediţii limitate ale unui model echipat cu un motor V12 prezentate în luna aprilie. Planul ambiţios al celor de la Ferrari este să lanseze 15 noi modele între 2018 şi 2022, printre care şi primul SUV al mărcii căluţului cabrat denumit Purosangue, care este aşteptat în cursul următorului an. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Oficialii Nissan, pesimişti cu privire la profitul anual

Nissan a înrăutăţit estimările anuale de profit.

Tesla recheamă mii de modele Cybertruck în service

Cunoscutul producător de mașini electrice, deținut de...

Benzină și motorină. Guvernul ungar vrea să umble la prețuri

Subiectul figurează pe agenda de săptămâna viitoare a...

O importantă companie intră pe piața energiei din România

Este vorba despre unul dintre cei mai mare dezvoltatori...


pixel