Google ia măsuri drastice față de cei care neagă schimbările climatice
Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Gigantul online Google va interzice utilizatorilor care neagă schimbările climatice posibilitatea de a-şi monetiza conţinutul pe platformele sale, informează agenţia DPA vineri.

O nouă politică pentru agenţii de publicitate, editorii şi creatorii YouTube interzice reclamele pentru conţinut care "contrazice consensul ştiinţific bine stabilit asupra existenţei şi cauzelor schimbărilor climatice" şi monetizarea acestuia, a anunţat compania într-un comunicat emis joi.

"Aceasta include conţinutul care face referire la schimbările climatice drept o farsă sau o înşelătorie, care neagă faptul că tendinţele pe termen lung arată încălzirea climei la nivel global şi care neagă faptul că emisiile de gaze cu efect de seră sau activitatea umană contribuie la schimbările climatice", a precizat Google.

Miliarde de parole sparte. Anunțul a fost făcut de Google. Verifică-ți telefonul

"Agenţii de publicitate pur şi simplu nu vor ca anunţurile lor să apară lângă acest conţinut. Iar editorii şi creatorii nu doresc ca reclame care promovează aceste afirmaţii să apară pe paginile sau în videoclipurile lor", a adăugat compania.

Google va examina contextul, făcând distincţia între conţinutul care susţine o afirmaţie falsă ca fiind adevărată şi conţinutul care raportează sau discută acea afirmaţie.

"Vom continua, totodată, să permitem reclame şi monetizarea pe alte subiecte legate de climă, inclusiv dezbateri publice privind politica climatică, impactul diferit al schimbărilor climatice, noi cercetări şi multe altele", a indicat compania.

Google va începe aplicarea acestei politici din luna noiembrie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Valoarea acordului Aramco - FIFA, pusă la secret

FIFA a anunţat acordul global cu Aramco.

Programul magazinelor Carrefour de 1 Mai şi Paşte 2024

Programul magazinelor Carrefour în perioada...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel