Inelul inteligent, viitorul plăților contactless
Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Pandemia face ca majoritatea comercianților să caute modalități prin care consumatorii să poată face cumpărături mai ușor fără a atinge nimic.

Pandemia face ca majoritatea comercianților să caute modalități prin care consumatorii să poată face cumpărături mai ușor fără a atinge nimic.

Astfel, o companie din Japonia pariază că tehnologia sa le poate rezolva toate aceste probleme, un inel inteligent care poate acționa ca un portofel și o cheie.

MTG Co., o companie japoneză de sănătate și frumusețe, a început să vândă „Evering”, un produs care este portofel digital unic. Inelul, care are încorporat un cip, este realizat din zirconiu, cristal sintetic care este folosit uneori în locul diamantelor în bijuterii, permite oamenilor să-și încuie ușa în timp ce ies la fugă, precum și să plătească produse din magazine.

MTG a încheiat la începutul lunii mai anul curent un contract cu Visa Inc. pentru vânzarea unui lot inițial de 3.000 de inele în Japonia.

Pandemia de COVID-19 a făcut din plățile contactless o metodă de cumpărare mult mai populară. Amazon.com Inc. deja se îndreaptă către magazinele fără casieri și implementează tehnologia care permite consumatorilor să intre în magazine și să plătească folosind scanarea palmei. În Japonia, Signpost Corp. a deschis magazine care nu au funcționari sau casierii,  în chioșcuri aflate pe peroanele gărilor. În China, tehnologia care folosește software de recunoaștere facială este deja utilizată pentru plăți.

Aplicația Google Pay a devenit disponibilă în România direct pe telefon

„Vrem să facem o lume în care oamenii să poată trăi cu un inel”, a spus Yoshihito Ohta, președintele MTG, într-un interviu.

Utilizatorii Evering efectuează plăți printr-un terminal de plată. Cu un preț inițial de 19.800 de yeni (182 USD) în Japonia, inelul care este rezistent la apă și nu necesită încărcare, este legat de un card de credit, iar istoricul plăților poate fi accesat prin intermediul smartphone-urilor.

Obiectivul președintelui companiei este ca Evering să atingă o capitalizare de piață de cel puțin 100 de miliarde de yeni, care ar fi mai mare decât evaluarea actuală a MTG de 60,4 miliarde de yeni.

Compania a înregistrat un profit operațional de 1,2 miliarde de yeni în ultimul an fiscal, care s-a încheiat în septembrie, recuperând din deficitul de 14,4 miliarde de yeni din perioada anterioară din cauza unui scandal contabil la unitatea sa din China. Acțiunile MTG au crescut cu aproximativ 34% anul acesta, după ce au urcat cu 30% anul trecut.

„Afacerea are potențial de creștere”, a spus Yoshihito Ohta despre Evering. „Este riscant, dar cred că nicio altă afacere nu are un potențial mai mare decât acesta.”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

MIPE spune de ce România riscă să piardă banii din PNRR

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...

Miliardarul care râvnește la Royal Mail, Poșta britanică

Este vorba de miliardarul ceh Daniel Kretinsky care a...

Recordul de vizitatori, doborât: Japonia se întrece pe sine

Japonia nu se poate lăuda cu plaje întinse și însorite....

INS. Scădere majoră a industriei extractive

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 5,4% în...

Chirițoiu: Trebuie blocate investițiile companiilor nocive

România are un cadru legal de verificare a...

TikTok introduce noi funcții

TikTok anunţă că actualizează Regulile Comunității și introduce noi funcții...


pixel