Magistrala Bucureşti - Constanţa a redevenit operațională
Autor: Matei Ion
Data publicării:
CFR a izbândit să repare calea ferată
CFR a izbândit să repare calea ferată
Magistrala Bucureşti - Constanţa este operaţională pe întreaga distanţă, începând cu ora 20:00, odată cu redeschiderea traficului feroviar atât pe firul I, între staţiile Dorobanţu - Basarabi, cât şi pe firul II, din staţia CF Feteşti, a informat, marţi seara, administratorul infrastructurii feroviare publice, CFR SA, printr-un comunicat.

"Circulaţia trenurilor spre şi dinspre litoral se desfăşoară, începând cu această oră, în condiţii de siguranţă pe întreaga magistrală feroviară Bucureşti - Constanţa şi retur, odată cu finalizarea intervenţiilor şi redeschiderea traficului atât pe firul I, între staţiile Dorobanţu - Basarabi, cât şi pe firul II, din staţia CF Feteşti, porţiuni pe care trenurile vor circula cu restricţie de viteză, condiţie tehnică obligatorie, până la stabilizarea căii", a precizat purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.

Echipele feroviare ale Sucursalei Regionale CF Constanţa au finalizat toate lucrările de reparaţii la infrastructura feroviară afectată de cele două deraieri, produse pe firul I între staţiile Dorobanţu - Basarabi şi pe firul II, din staţia Feteşti.

"Personalul feroviar de specialitate a intervenit în aceste zile, în mod continuu, în cele două zone unde s-au produs deraierile, Dorobanţu - Basarabi (firul I), respectiv pe firul II din staţia CF Feteşti, şi au executat ample lucrări pentru refacerea elementelor infrastructurii feroviare, afectată de deraierea vagoanelor de marfă, şi aducerea liniilor de cale ferată la parametri necesari desfăşurării circulaţiei în condiţii de siguranţă", se menţionează în comunicat.

CFR anunță întârzieri pe ruta București-Constanța

Pe 21 iulie, circulaţia pe Magistrala Bucureşti - Constanţa a fost blocată la intrarea în staţia CF Feteşti, pe ambele sensuri de circulaţie, din cauza deraierii a cinci vagoane din compunerea unui tren de marfă, care aparţine operatorului ROFERSPED, a informat CFR SA. Potrivit sursei citate, din compunerea trenului de marfă, care circula pe relaţia Constanţa Port - Lehliu, la ieşire din staţia CF Feteşti au deraiat cinci din cele 40 de vagoane ale garniturii, ambele fire de circulaţie fiind avariate în urma deraierii.

În cursul nopţii de 21 spre 22 iulie, la ora 02:30, a fost redeschisă Magistrala Bucureşti - Constanţa, iar toate trenurile de călători spre şi dinspre litoral şi-au reluat circulaţia pe ruta directă. Însă, pe raza staţiei Feteşti, traficul a fost redirecţionat pe un singur fir, în zona afectată de deraierea trenului de marfă.

"Precizăm faptul că echipele de intervenţie ale CFR SA, mobilizate la faţa locului, au reuşit până la ora 02:30 să elibereze gabaritul căii ferate pe un fir de toate cele 5 vagoane deraiate şi, de asemenea, să finalizeze lucrările de reparaţii la linia de cale ferată, inclusiv la firul de contact, cel care asigură alimentare locomotivelor cu energie electrică. În acest moment, circulaţia trenurilor spre şi dinspre litoral este operaţională pe ruta directă Bucureşti - Constanţa, cu menţiunea că în zona staţiei Feteşti traficul feroviar este retrasat pe un singur fir de circulaţie, deoarece intervenţiile în zona deraierii sunt încă în desfăşurare. Menţionăm faptul că echipele de intervenţie ale CFR SA acţionează în continuare în staţia Feteşti cu personal propriu şi utilaje de mare tonaj, pentru finalizarea tuturor lucrărilor necesare restabilirii traficului feroviar în condiţii normale, pe ambele fire de circulaţie", a informat purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Tranzacţie pe piaţa românească de software

Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...

Modificare a Codului Muncii, în Senat. Schimbările propuse

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Cine se află în spatele mărcii de pantofi Jacques Solovière?

Jacques Soloviere. Un nume care te duce cu gândul la un...

Legea ANL a suferit schimbări majore

Legea ANL a fost recent modificată substanțial.

Ora adevărului pentru patru din cei Șapte Magnifici

Tesla, Meta, Microsoft și Alphabet își vor publica,...

Rețeaua energetică a Ucrainei, mutilată

Sectorul energetic ucrainean a fost extrem de afectat în...

2023, an record pentru încălzirea oceanelor

Potrivit raportului Copernicus, temperatura medie a...

Bitcoin a efectuat a patra sa înjumătățire

Bitcoin și-a finalizat vineri "înjumătățirea", un...

Michelin mută fabrica din Polonia la Zalău

Compania producătoare de anvelope Michelin va muta la...

Gazoductul Balticconnector a fost repus în funcțiune

O conductă de gaz din Marea Baltică, care a fost ruptă...


pixel