Mugur Podaru: CEC Bank a făcut un salt de 5 ani în digitalizarea serviciilor bancare
Autor: Matei Ion pe 24 iun, 14:53 | Declarația zilei

CEC Bank

CEC Bank a făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare, odată cu declanşarea crizei Covid, dar a păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale, a declarat Mugur Podaru, şeful Direcţiei Operaţiuni la Distanţă în cadrul băncii, într-o conferinţă de specialitate.

"Odată cu criza Covid, am făcut un salt de cinci ani în digitalizarea serviciilor bancare. Aşa apreciem noi. A trebuit să prioritizăm unele lucruri, astfel încât să ieşim în întâmpinarea nevoilor clienţilor. Am păstrat în acelaşi timp reţeaua tradiţională şi serviciile oferite în cadrul unităţilor teritoriale. A trebuit să luăm măsuri de protecţie atât a clienţilor, cât şi a salariaţilor. Dar, în acelaşi timp, ne-am concentrat pe oferirea de servicii digitale şi unele de ultimă tehnologie", a spus Podaru, la conferinţa "Transformarea digitală între oportunitate şi strictă necesitate".

CEC Bank, profit net de 114,1 milioane de lei, în primul treimestruEl a menţionat că banca are peste 1000 de unităţi teritoriale şi acestea sunt menţinute pentru că serviciile bancare tradiţionale vor fi în continuare utile populaţiei.Mugur Podaru a remarcat că România are un grad scăzut de bancarizare, faţă de alte ţări din UE, dar este bine pregătită din punct de vedere al serviciilor digitale, respectiv are o infrastructură creată pentru internet şi acest context s-a constat că reţelele de internet au făcut faţă solicitărilor multiplicate din toate industriile. 

Te-ar putea interesa și...
Declarația zilei Vezi toate articolele