O celebră fabrică de confecții românești își vinde terenul
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Compania vinde terenul pe care se află fabrica
Compania vinde terenul pe care se află fabrica
Compania Braiconf SA, cu o tradiție de 70 de ani pe piață, anunță că a luat decizia de a reloca fabrica de la Brăila, ca parte a unui amplu program de investiții în noua strategie a mărcii pe termen lung.

Noul sediu al fabricii Braiconf va rămâne în Brăila, iar managementul analizează două opțiuni: fie renovarea unei clădiri istorice, fie o construcție nouă pe un teren dintr-o zonă centrală. Braiconf va supune aprobării acționarilor în cadrul AGA care va avea loc în data de 12 aprilie 2021 vânzarea terenului cu o suprafață de 10.000 mp, pe care se află fabrica actuală, către Kaufland România, la un preț de peste 7 milioane de euro. În cadrul aceleiași AGA a Braiconf, se va supune votului acționarilor și aprobarea unei investiții în valoare de aproape 9 milioane de euro pentru noul sediu al fabricii, clădire, utilaje, echipamente.

Braiconf va supune aprobării acționarilor în cadrul AGA care va avea loc în data de 12 aprilie 2021 vânzarea terenului cu o suprafață de 10.000 mp, pe care se află fabrica actuală, către Kaufland România, la un preț de peste 7 milioane de euro. În cadrul aceleiași AGA a Braiconf, se va supune votului acționarilor și aprobarea unei investiții în valoare de aproape 9 milioane de euro pentru noul sediu al fabricii, clădire, utilaje, echipamente.

Citește și: România, exporturi aproape duble în Japonia. Care este motivul

Această decizie importantă de relocare a fabricii se înscrie în strategia de business pe termen lung a acționariatului majoritar al companiei, care dorește să investească în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componenetelor din jurul său: sedii, linii proprii, resursă umană. „Vremurile excepționale cer măsuri excepționale. Într-un an 2020 în care industria textilă a fost greu încercată și în care multe companii din sector fie și-au restrâns activitatea, fie au închis definitiv, Braiconf vrea să meargă mai departe și înțelege că în această industrie fie inovezi și creezi, fie închizi. Avem planuri pe termen lung care au ca scop profitabilitatea business-ului. Vrem să investim în clădiri, să avem spații de muncă frumoase, antrenante, în utilaje și echipamente, pentru a eficientiza toate procesele de producție. Decizia de a vinde terenul și actuala clădire a fabricii face parte din planul de extindere pe care ni l-am asumat în noua strategie a mărcii Braiconf și ne bucurăm de interesul pe care un jucător important precum Kaufland România l-a arătat acestei achiziții”, spune Silviu Dumitrache, Președinte Braiconf.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cumpărături în weekend. Important este ce spune românul

Ce scandal, câteva discuții, dezbateri, câtă zarvă și...

Valoarea Bitcoin revine la pragul de peste 70.000 dolari

Această veste vine după ce, la începutul acestei luni,...

Modificări privind plata suplimentelor pentru energie

Un nou proiect de lege înregistrat recent la Senat aduce...

S-a aprobat prelungirea plafonării tarifelor RCA

Guvernul a aprobat actul normativ prin care se...

Creştere a ratei şomajului la nivel naţional

Rata şomajului înregistrată în evidenţele ANOFM în luna...

Bugetele C.E. Oltenia, Romarm şi IOR, aprobate de Guvern

Decizii importante ale Guvernului României, în şedinţa...

Zara, sursă de inspiraţie pentru cei de la H&M

Noua conducere a H&M se inspiră din strategia...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel