Orange gândește o contraofertă pentru rivalul spaniol MasMovil
Autor: Mara Ivan
Data actualizării:
Data publicării:
Este al patrulea operator al Spaniei
Este al patrulea operator al Spaniei
Consiliul de Administraţie al grupului francez de telecomunicaţii Orange ar putea discuta în cursul acestei săptămâni o posibilă contraofertă pentru rivalul spaniol MasMovil, informează cotidianul spaniol El Economista, citând surse din sectorul telecom, transmite Reuters.

Luni, un grup de fonduri de investiţii, format din KKR, Cinven şi Providence, a făcut o ofertă în valoare de 2,96 miliarde de euro pentru preluarea MasMovil, o ofertă care este susţinută şi de Consiliul de Administraţie de la MasMovil. Cele trei fonduri susţin că acţionari care deţin 29,56% din capitalul MasMovil au acceptat deja să îşi vândă titlurile la un preţ unitar de 22,50 euro.

El Economista susţine că boardul Orange ar putea să se reunească chiar joi pentru a discuta o posibilă contraofertă pentru MasMovil, al patrulea mare furnizor de servicii de telecomunicaţii din Spania.

În rezultatele anuale publicate în luna februarie, MasMovil a raportat venituri totale de 1,7 miliarde de euro, 8,9 milioane de utilizatori dintre care 1,5 milioane la serviciile de Internet broadband fix şi 7,4 milioane de utilizatori la serviciile de telefonie mobilă. Pe piaţa de telefonie mobilă din Spania, MasMovil concurează cu Orange, Movistar (Telefonica) şi Vodafone.

Citește și Licențe prelungite. Cât au plătit doi mari operatori de telefonie

După anunţarea ofertei făcută luni de KKR, Cinven şi Providence, acţiunile MasMovil se tranzacţionează peste nivelul de 22,50 euro oferit de cele trei fonduri de investiţii, semn că investitorii de la MasMovil se aşteaptă la oferte rivale mai mari sau o ofertă îmbunătăţită de la fondurile de investiţii.

Grupul francez Orange este prezent şi pe piaţa din România, unde, în primul trimestru a înregistrat o cifră de afaceri de 257,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul vânzărilor moderate de echipamente, scădere mai pronunţată în luna martie. Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.768.700 de clienţi la 31 martie, în creştere cu 1% comparativ cu finalul primului trimestru din 2019. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Florin Georgescu (BNR): Avem un capitalism semi-socialist

Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...

ANPC verifică magazinele online Temu și Shein

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...

Directorul JPMorgan, vești bune despre economia americană

Anul trecut, banca pe care o conduce Jamie Damon, a...

Deturnare de ... aluminiu la Bursa Metalelor de la Londra

Nu a durat mult până când cineva a găsit o modalitate de...

Cum poate achiziționa China cipurile Nvidia interzise

Altfel spus, nimic nu este imposibil.

Curs valutar BNR. Una caldă, alta rece pentru leu

Curs valutar BNR, 23 aprilie 2023.

Șoferii pot achita Rovinieta pentru 10 zile prin SMS

O veste bună vine pentru șoferii care au nevoie de...

Adunarea generală a L’Oréal, „un start-up vechi de un secol”

Numărul unu mondial al produselor de frumusețe a...

Cum cad românii victime ale fraudelor online. Raport Revolut

Revolut prezintă primul său raport global despre...

Google face o nouă investiție majoră într-un centru de date

Google a ales Olanda pentru noul său centru de date în...

Tranzacţie pe piaţa românească de software

Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...


pixel