Viteza internetului în România pierde din avânt în fiecare an și iese din top 10
Până în urmă cu mai mult de 10...
'Fabrica noastră de idei a avut o activitate intensă în ultimele două luni. Împreună cu colegii din zona IMM, risc, PR, digital, dar şi antreprenori din RBL am avut discuţii online cu peste 200 de antreprenori. Ne aşteptam ca această criză sanitară să mai taie din elanul antreprenorilor cu idei de business, însă lucurile nu au stat aşa. Ne-am convins că România are foarte mulţi antreprenori încrezători şi curajoşi, gata să îşi ducă planurile la îndeplinire', a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte Retail la Raiffeisen Bank, citat în comunicatul băncii.
Anul acesta au fost înscrise 368 proiecte, din care 220 au trecut în etapa interviurilor. Dintre acestea, 27 sunt idei de afaceri care îşi asumă un rol activ în lupta împotriva efectelor cauzate de noul coronavirus (Covid-19).
"Am extins perioada de înscriere în program pentru a putea finanţa şi afaceri care produc bunuri sau servicii care ne ajută în contextul actual şi ne-am asumat faptul că trebuie să le analizăm şi să le acordăm finanţare în câteva zile lucrătoare. Din această categorie am finanţat companii care produc echipamente de protecţie, măşti sau dezinfectanţi, dar şi proiecte educaţionale', a adăugat Vladimir Kalinov.
Principale industrii în care activează afacerile creditate în ediţia factory 2020 sunt: servicii, producţie, food, IT, educaţie şi sănătate, iar 70% din antreprenorii finanţaţi au sub 40 de ani. Cele mai multe startup-uri care au participat la concurs au fost din regiunile Bucureşti-Ilfov (34%), Transilvania (21%) şi Moldova (18%).
Citește și BCR a înregistrat un profit net de aproape 500 de milioane de lei
Prin această iniţiativă, Raiffeisen Bank încurajează înfiinţarea şi dezvoltarea de startup-uri cu idei inovatoare şi planuri de afaceri solide, iar antreprenorii care au fost selectaţi pentru finanţare vor beneficia de o serie de experienţe care să îi ajute să se dezvolte. Pornind de la consiliere financiara, acces la evenimente, sesiuni de mentorat şi promovare, banca oferă o serie de oportunităţi astfel încât afacerile lor să devină sustenabile.
Raiffeisen Bank avea la 31 martie 2020 peste 2,1 milioane de clienţi persoane fizice, aproximativ 93.000 de IMM-uri şi 5.700 de companii mari şi medii. De asemenea, în bancă lucrează aproximativ 4.800 de angajaţi, în peste 350 de unităţi în toată ţara. Raiffeisen Bank are în România reţele extinse de ATM-uri (770), POS-uri (22.300) şi maşini multifuncţionale (334).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Până în urmă cu mai mult de 10...
Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...
Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...
Compania aeriană britanică deschide un program de...
O situație pe care Cartier nu a...
Statele Unite, care produc în...
Curs valutar BNR, 25 aprilie...
Casa Omega a prezentat ceasul...
O nouă lege, care va intra în...
Bătălia pentru atenția...
Modelele de drone și aplicațiile acestora s-au înmulțit...
Următorul pachet de sancţiuni...
Coasta de Fildeș încearcă să...
GlaxoSmithKline a dat în...
Guvernul a aprobat, în ședința...
Companiile energetice...
Președintele francez a vorbit...
Parlamentul European a adoptat...
Îngrijorări tot mai mari în...
Primul tren Metropolis, botezat...
Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...
În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...
Sunt percheziţii, joi, în...
Budapesta anunţă că...
Liderii UE au convenit recent...