Tinder. "Buton de urgență" pentru cei care nu se simt în siguranţă în timpul unei întâlniri
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Utilizatorii de Tinder care nu se simt în siguranţă în timpul unei întâlniri amoroase în Statele Unite vor putea alerta serviciile de urgenţă
Utilizatorii de Tinder care nu se simt în siguranţă în timpul unei întâlniri amoroase în Statele Unite vor putea alerta serviciile de urgenţă
Utilizatorii de Tinder care nu se simt în siguranţă în timpul unei întâlniri amoroase în Statele Unite vor putea alerta serviciile de urgenţă direct de pe aplicaţia de dating, au anunţat joi reprezentanţii acesteia, citaţi de AFP.

Graţie unui parteneriat cu Noonlight, utilizatorii de Tinder vor putea posta 'în zilele următoare' pe profilul lor unde şi cu cine se află la o întâlnire. De asemenea, aceştia vor putea 'alerta serviciile de urgenţă într-un mod discret şi uşor dacă se simt îngrijoraţi sau au nevoie de ajutor', a explicat filiala Match Group într-un comunicat.

Cum vrea să lupte Facebook cu ”conținutul periculos”

La solicitarea AFP, reprezentanţii Tinder au confirmat că acest lucru va presupune trimiterea unei notificări către 911, numărul de urgenţă care permite contactarea poliţiei din Statele Unite, iar 'operatori instruiţi' vor sorta solicitările înainte de a apela la serviciile publice.

'Noonlight va fi un bodyguard silenţios în cazurile în care sunteţi singuri şi întâlniţi pe cineva pentru prima dată', promite cofondatoarea aplicaţiei Noonlight, Brittany LeComte, într-un comunicat.

'Este prima măsură de siguranţă de acest fel pentru a proteja utilizatorii Tinder chiar şi atunci când interacţiunile lor nu mai sunt virtuale, ci se petrec în viaţa reală', a completat ea.

Disponibil în peste 190 de ţări din întreaga lume, Tinder se află la originea a peste un milion de întâlniri amoroase pe săptămână, potrivit reprezentanţilor săi. Tinder a anunţat joi şi alte măsuri de siguranţă, printre care un sistem de autentificare a utilizatorilor, care vor putea trimite aplicaţiei mai multe fotografii realizate în timp real.

Un sistem de inteligenţă artificială va stabili apoi dacă persoana este aceeaşi cu cea indicată de fotografiile de pe profilul său, iar utilizatorul va deveni astfel 'verificat', ceea ce ar trebui să inspire mai multă încredere celorlalţi utilizatori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

O importantă companie intră pe piața energiei din România

Este vorba despre unul dintre cei mai mare dezvoltatori...

Bosch avertizează asupra unui posibil nou val de concedieri

Orice reduceri de personal vor fi efectuate "cu simţul...

Mai multe servicii BRD nu vor fi disponibile. Anunţul băncii

BRD anunţă noi lucrări de mentenanţă a sistemelor...

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...


pixel